OT? Ako nastavovat web-enabled zariadenie?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Únor 8 09:34:40 CET 2011

Displej nema, ale pocitam, ze planujes mit velkou rodinu ruznych
geretu. Tak muze byt jeden domaci displej s definovanym konektorem a
rozhranim pro vsechny gerety.
IPv4 se ti bude tezko ten geret zas ovladat z mobilu, tezko se
dostanes do subnetu toho geretu. Pokud je to pro lokalni sit, tak by
to fungovalo i s IPv4.

Piskatko kavovar ma, no tak tu IP, co ziska z DHCP bud vypipa,
vyblika, nebo luxusnejsi verze precte do repracku.

Pak je vzdycky varianta, ze kdyz uz je nekdo BFU a neumi, nebo nechce
se neco noveho naucit, tak si sluzbu (nakonfigurovani) koupi, ale to
slyset nechces ;)

PK