OT? Ako nastavovat web-enabled zariadenie?

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Únor 8 00:57:48 CET 2011

 8.2.2011, 0:51:33

Jenze za rok, za dva bude nejrozsirenejsim pocitacem telefon. Takze k
tomu seznamu oblibenych OS musite pridat jeste Androida, Symbian,
iOS, Bada a buh vi co dalsiho.
Ve Star Treku ovladaji pocitac hlasem, takze snad neco takoveho, ale
stejne to nebude uplne univerzalni, neb jsou i hluchonemi uzivatele.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz