OT? Ako nastavovat web-enabled zariadenie?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 8 08:16:45 CET 2011

>Jenze za rok, za dva bude nejrozsirenejsim pocitacem telefon. Takze k
>tomu seznamu oblibenych OS musite pridat jeste Androida, Symbian,
>iOS, Bada a buh vi co dalsiho.

No ved presne preto sa branim rieseniam, ktore stoja a padaju na nejakom vlastnom softwari na "lokalnom pocitaci".

>Ve Star Treku ovladaji pocitac hlasem, takze snad neco takoveho, ale
>stejne to nebude uplne univerzalni, neb jsou i hluchonemi uzivatele.

Myslel som nieco realne pouzitelne v dnesnych podmienkach. Zariadenie, ktore je hlasom ovladane, je dnes zrejme dostatocne zlozite a drahe na to, aby malo trebars ten displej a par tlacitok, a vtedy vlastne nie je problem. Problem nastava u kavovaru, kde ten displej sice moze byt, ale je na ucely kavovaru dokonale zbytocny.

wek