OT? Ako nastavovat web-enabled zariadenie?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 8 00:27:20 CET 2011

Ano, chcem prevodnik, kavovar... ;-) Hladam nejaku univerzalnu metodu ako to urobit plug-n-play, v ramci moznosti, pre akekolvek zariadenie, ktore ma jeden RJ45 jack, vie robit webserver a trebars aj nieco naviac, a nie je vopred iste, co ine bude mat (no, urcite minimalne dve ledky, to ano, a mozno minimalne jedno tlacitko).

Tieto sietove gerety su castokrat pomerne drahe (v porovnani s ich nesietovymi verziami, ak take existuje), vyuzivaju vsetky vydobytky modernej vedy a techniky, su zalozene na vsemocnych pocitacoch a vseobjimajucom internete.... tak preco docerta musi potencialny uzivatel poklesnut k nejakej command-line utilite v nejakom obskurnom jazyku, co potencialne nefunguje na jeho konkretnom oblubenom pocitaci a OS, len aby to rozchodil?

Ale neberte to prosim ako nevdacnost. Ja som naozaj rad kazdemu komentaru. Ano, chcel som brainstorming, a dakujem.

wek