mini2440

Petr Štětina petr.stetina na mediaresearch.cz
Pátek Únor 4 09:54:28 CET 2011

Abych byl přesnější. Podařilo se mi zkompilovat jádro, které
nefungovalo. Už si ale nepomatuji, co přesně nefungovalo.

Jediné funkční jádro pro mini2440 jsem zkompiloval z přiloženého CD.

Distibuci (v mém případě Angstrom) jsem ze zdrojových souborů
nekompiloval. Používám online builder.

Petr