mini2440

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Únor 4 09:26:10 CET 2011

Kernel alespon zkompilovat sel, ale pak pri kompilaci distribuce (trva
cca 1 den) se to v pulce sekne a samotny kernel je asi zavisly na
dalsich souborech v distribuci, ne? Nebo se da vzit nejaka starsi
distribuce a k tomu zkompilovat kernel? Jeste se v tom zcela neorientuju.