mini2440

Petr Štětina petr.stetina na mediaresearch.cz
Pátek Únor 4 09:00:20 CET 2011

Aha, možná jsem tam ten u-boot nahrál sám. Už je to dlouho.

S GPIO moc neporadím. Podívejte se na /sys/class/gpio/ a třeba na
http://www.friendlyarm.net/forum/topic/31

Já ale interní GPIO nepoužívám - mám k tomu připojený převodník s STM32,
který mi dělá GPIO.

Petr