mini2440

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Únor 4 09:54:39 CET 2011

Parada, dekuji. Me se zase poradilo sprovoznit Linux na WRAPu (CPU Geode), vcetne web serveru, PHP a gphoto (zamyslel jsem to jako kvalitni webkameru, ale zatim nedoslo na to poridit levny fotak, s Nikonem D70 to funguje). TMP a LOGy jsou presunuty do RAM. V podstate to bezi jako plnohodnotny Linux se vsemi beznymi prikazy a to se mi na tom libi.

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Thursday, February 03, 2011 10:38 PM
To: HW-news
Subject: Re: mini2440

Takze zde je vse co mi beha ted na 7" LCD:

http://www.cncnet.info/galery/mini2440/

je vsechno co je treba.

Nebudu popisovat nahravani ubootu a osetreni NAND pameti - provedte klasicky oznaceni vadnych bloku a nahrani ubootu do NAND a vyhrazeni pameti pro konfiguraci.

Jakmile uboot startuje z NAND tak nastavte parametry startovani kernelu viz vypis printenv - hlavne tedy:

bootcmd=mmcinit ; fatload mmc 0:1 0x31000000 uimage ; bootm 0x31000000 bootargs=noinitrd rootdelay=3 root=/dev/mmcblk0p2 console=ttySAC0,115200 rootwait mini2440=1tb

mini2440=1tb je pro 7"

ulozte prikazem saveenv

ted si pripravte SDcko a v nejakem linuxu (ja Ubuntu 10.10 v
Virtualboxu) vytvorte tri partisny (v zavorkach u me na 2GB SD):

1. FAT32 o velikosti par MB tak aby se tam vesel kernel (80MB) 2. ext3 pro root (1.5GB) 3. swap (zbytek)

v linuxu na ty prvni dve nakopirujte uimage a root a strcte do mini2440 a restartnete

najede vam debian lenny

jinak tak jak je to zkompilovano tak se sit hlasi jako eth3 takze je treba upravit:
nano /etc/network/interfaces

jinak je funkcni apt-get a skor vse co jste zvykli z velkeho debianu - vic jsem zatim nestihnul vyzkouset

--
S pozdravem
Radek Vicek