Trochu OT - IPv4 konci

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Únor 1 11:54:35 CET 2011

On Tue, 1 Feb 2011, Pavel Krafcik wrote:

> O to mě právě jde, abych to mohl JÁ ovládat od jinud a ne aby to zkoušel
> každý hejhula, který umí zapnout PC. Už teď mě prudí na otevřených portech

Jenze jak odlisite hejhulu od sebe sama, zvlast pokud nemate pevnou IP
adresu. A jak Vam v tom pomuze neverejna IP adresa ?

> Myslím, že jediný rozumný způsob nastavení IPv6 v 99.999% domácích sítí bude
> NAT + firewall. Stejně si většina lidí myslí, že jim internet vede do ikony s

Nevim jak jini ale treba WinXP maji samy od sebe stavovy firewall takze
nevidim potrebu NATu. Kdyz se na PC chcete dostat zvenci tak i v tom
NATu musite otevrit dirku - ja nevidim na NATu nic pozitivniho, pro
ochranu domaci site bude lepsi router se stavovym firewallem nez router
s NATem (kdyz bude dost verejnych IP).