Trochu OT - IPv4 konci

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Únor 1 10:54:58 CET 2011

> O to mě právě jde, abych to mohl JÁ ovládat od jinud a ne aby to
> zkoušel
> každý hejhula, který umí zapnout PC,
Doplnim:  a ani o tom nevi, jen je za tzv. bezpecnym NATem, proto neresi zadny firewall a netusi, ze si nechal masinu zasvinit pri svych vychazkach na kdovijake weby nejakym scanovacim nebo spamovacim robotem.

> Už teď mě prudí na otevřených
> portech kde kdo a primitivně zkouší, jak moc jsem debilní. Zatím jsem
> na
> tom lépe, než oni, ale logy rostou jak o život.

A budou rust cim vice se budou zivly at vedome nebo nevedomky schovavat za NATy, kde je temer nikdo nemuze dopatrat nebo kdyz uz dopatra tak minimalne nemuze obvinit.

To je presne to o cem jsem pred chvili psal!

Jakub Serych