Trochu OT - IPv4 konci

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Úterý Únor 1 10:37:43 CET 2011

O to mě právě jde, abych to mohl JÁ ovládat od jinud a ne aby to zkoušel
každý hejhula, který umí zapnout PC. Už teď mě prudí na otevřených
portech kde kdo a primitivně zkouší, jak moc jsem debilní. Zatím jsem na
tom lépe, než oni, ale logy rostou jak o život.

Myslím, že jediný rozumný způsob nastavení IPv6 v 99.999% domácích sítí
bude NAT + firewall. Stejně si většina lidí myslí, že jim internet vede
do ikony s modrým éčkem. Lidi, kteří namají PC v práci, ani nevěří na
existenci poštovního klienta. Pošta je přece taky v tom éčku a pokud ne,
je to špatně nastavené.

Pavel Krafčík