Trochu OT - IPv4 konci

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Úterý Únor 1 13:42:02 CET 2011

Asi jsem dost mimo, ale mám ten názor, že našemu domečku stačí jedna
veřejná IP adresa, která je nastavená na routeru a zvenku se připojuji k
vnitřním elementům sítě přes čísla portů a to pro jistotu změněná. Na
standardních portech mám jen SMTP a HTTP. FTP je sprosté slovo a doma se
neprovozuje. Je to pracné, člověk si musí při každé změně projít
pravidla na routeru, ale připadá mi, že si kontroluji vstupy a sem tam i
výstupy z domácí domény. Takové to domácí "security by obscurity". A já,
narozdíl od hejhuly, znám správná čísla portů a kromě toho i jména a hesla.

Pavel Krafčík