ot: u modreho slona

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Úterý Prosinec 20 13:05:42 CET 2011

> Radeji to resim tim skladem doma (musel jsem to sepsat kvuli ucetnictvi a
> udelalo se mi spatne kolik v tom lezi penez) a nakupem od slusnych firem
> jednou za cas.

V Ostravskem GM je fajn - prodavaji tam baby vyhozene z byvale Tesly Roznov
alias Motorola alias OnSemi alias Freescale nebo jak se ta firma ted
jmenuje - ktere se vyznaji lepe nez vetsina chlapu - navic nosi hluboke
vystrihy -takze tam clovek pri koukani na soucastky sem tam vidi i nejakou
biologii

Nicmene centralni politika firmy - to jest preorientovat se na mikrovlnky,
varne konvice, fritaky, lampicky - vse v kvalite Viternamskeho trziste - je
proste temito zamestanci neprekonatelna

Ze bych mel velky sklad - asi na to nejsem ponevadz jsem za 20 let
nenashromazdil ani vsechny through hole odpory v E12, ani celou HCXX radu,
vyhrabat doma foliovy kond je horor atd ...

Zdravi Petr Kubac