ot: u modreho slona

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Prosinec 20 19:55:36 CET 2011

Přidal bych další možnost: profláknutý, nicméně fakt dobrý Farnell.
Poprvé jsem objednal přímo u nich (nebylo mi totiž jasné, co bolšzákon o
DPH versus nákup ze zahraničí potažmo nákup služeb versus nucený přechod
z neplátce DPH na plátce, znalí vědí nebo alespoň tuší...). Předtím jsem
zejména z tohoto důvodu nakupoval přes ROTHSware, což trvalo nejméně 3 dny.

No a ten přímý dovoz z Anglie skutečně byl tak excelentní (už se to tu
zmiňovalo), že objednávka odeslaná jeden den okolo oběda byla druhý den
krátce po poledni na stole... Člověk pak rád zaplatí vyšší cenu, když
toho nekupuje vagón a potřebuje to rychle.

Impotenti z GME dodnes nejenže nezavedli třeba takové uložení košíku do
*.csv, případně lepší formát vhodný pro tisk na papír, ale dokonce ani
neumějí zboží z objednávky připravit pro osobní odběr na prodejně
řekněme do druhého dne, i kdyby tam všechno měli. Jak GES, tak třeba PS
electronic to běžně dělají.

---
Jirka