ot: u modreho slona

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Prosinec 20 12:27:21 CET 2011

No budete to delat stejne jako my ostatni...budete mit takovy sklad, ze
to co vas rano napadne tam vecer najdete. ;-)

Ja po tom co mi uz pred lety bylo schopno GM poslat ze ctyr baliku tri
spatne (jine soucastky, spatne pocty atd.) jsem se zarekl, ze uz od nich
nekoupim ani sroubek - musim rict, ze od te doby se mi tak nejak dejcha
lepe a radostneji.

Naprosto stejne jsem se odstrihnul od mistniho jedineho
modelovo-soucastkoveho shopu v CB a prilehlem opravdu sirokem okoli, kde
se take pohybuji pravidelne dve dve matohy - o jedne radeji nebudu nic
psat a druha je celkem znala, ale prestoze ja ji vytrvale vykam tak ona
mi pro zmenu vytrvale tyka.

Radeji to resim tim skladem doma (musel jsem to sepsat kvuli ucetnictvi
a udelalo se mi spatne kolik v tom lezi penez) a nakupem od slusnych
firem jednou za cas.

Radek Vicek