OT DX ma sklad v UK

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pondělí Prosinec 19 11:43:11 CET 2011

Puvodni  zprava  "Re:  OT  DX ma sklad v UK" od "Miroslav Šinko (hw-list na list.hw.cz)" z 15. prosince
2011, 0:34:25,
msgid:4EE93281.8020404 na gmail.com (1029 bajtu):

MŠ> Teraz mi dosiel mobil za cca 50 eur ($66)

Jaky presne mobil? Poreferujte potom, jak to vypada a funguje. Ja bych do neceho takoveho asi mel
strach jit... Chtel jsem napsat presne totez:

MŠ> a to, ze tovar kvalitou zodpoveda cene, beriem :-)))

:) Koupil jsem si bluetooth klavesnicku k mobilu, strcil do ni microUSB (pouze nabijeni) a kdyz jsem
ho  poprve vytahl, zustala mi samici cast konektoru na samci, nebyla potreba zadna sila, aby se to z
klavesnice  vyrvalo.  Ta  klavesnicka stala 350 CZK a je naproto shodna s klavesnici, kterou prodava
Freedom (specializuje se na takoveto bluetooth klavesnice) za cca 700 CZK, jen tam ma svuj stempl :)
Zajimalo by me, jestli by se to te za 700 CZK stalo take nebo jestli tam davaji treba vic cinu :)

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy