OT DX ma sklad v UK

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 15 00:34:25 CET 2011

Skusenost zo Slovenska... posta nerobi ziadne problemy pri "beznych"
objednavkach z DX. Teraz mi dosiel mobil za cca 50 eur ($66), balicek
prisiel za 2 tyzdne od zaplatenia, podla stavu online objednavky a
trackingu bol na Slovensku len 3 dni. To, ze DX uvadza nizku hodnotu,
neziadam... to, ze neplatim DPH a ziadne poplatky poste, vitam :-)

a to, ze tovar kvalitou zodpoveda cene, beriem :-)))

miro