Wagner - Konec roku ve Fukusime

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Prosinec 12 12:42:22 CET 2011

Ale o tom spor prece neni. Je v podstate uplne jedno co zpusobi to, ze
se na urcite nezanedbatelne casti uzemi CR nebude moci fungovat po
urcitou dobu v normalnim rezimu.

Ono kdyz to vezmete timhle nahledem tak u kdyby neco sezehlo celou EU
tak to take neni konec sveta. Ja jen poukazuju, ze ta tragedie neni
technicka, ale lidska. Skoro se mi chce napsat citat, ze Svejka o tom
kolik lidi je na svete...

Proti JE jako takove nic nemam.

Radek Vicek