Wagner - Konec roku ve Fukusime

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Pondělí Prosinec 12 12:24:20 CET 2011

Dne 12.12.2011 11:01, RV napsal(a):
> No tak ja reagoval na tvrzeni, ze kydz to rachne (ne jak velka
> pravdepodobnost je to u JETE) ze se toho zase az tak nestane.
>

> P.S.: jinak prestoze ziju 25km od JETE tak ve strachu neziju, ale na
> druhou stranu posrat se muze naprosto cokoliv a treba naprosto z
> banalniho duvodu - nebylo by to poprve ani naposled
> proto me reakce typu, ze se vlastne tak moc nestane (havarie ala F.)
> trosku nadzvedla
>
> Radek Vicek

Nechci mluvit za pana Buchtu, ale jeho slova jsem pochopil tak, že i
když v JE dojde k nadprojektové havárii, nemusí to být nutně konec
světa. Srovnejte si to třeba s havárií chemičky Union Carbide v Bhópálu
a zjistíte, že nějakých 20k vystěhovaných lidí je proti tomu skutečně
banalita.
Z toho mi vyjde, že hysterie proti výstavbě a provozu JE asi bude v
kontextu ostatní průmyslové výroby z valné části účelově vyvolaná a
sloužící primárně k manipulaci veřejného mínění.

JF