Wagner - Konec roku ve Fukusime

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Prosinec 12 13:16:07 CET 2011

Trochu radiace no co,
po tom svintsvu co tady minuly mesic nekoli tydnu dychala cela CR je to
slaby cajicek.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, December 12, 2011 12:42 PM
Subject: Re: Wagner - Konec roku ve Fukusime

Ale o tom spor prece neni. Je v podstate uplne jedno co zpusobi to, ze
se na urcite nezanedbatelne casti uzemi CR nebude moci fungovat po
urcitou dobu v normalnim rezimu.

Ono kdyz to vezmete timhle nahledem tak u kdyby neco sezehlo celou EU
tak to take neni konec sveta. Ja jen poukazuju, ze ta tragedie neni
technicka, ale lidska. Skoro se mi chce napsat citat, ze Svejka o tom
kolik lidi je na svete...

Proti JE jako takove nic nemam.

Radek Vicek