Jak� filesyst�m na 8GB SSD disk?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 10 15:09:10 CET 2011

No myslene to bylo hlavne na kolegu L. (o tom ze FAT je spolehlivejsi
nez NTFS), ale i na Vas:

//Měl jsem za to, že NTFS je lepší, modernější, nej......   prostě "in"//

kdyz jsme u tech srovnani - za jistych okolnosti bude mnohem vyhodnejsi
nemit treba zadny FS neni vubec podminkou pro ukladani nejakych dat -
pak to bude treba mnohem rychlejsi nez FAT - takze co z toho...

o pouziti k cemu to potrebujete jste se nezminoval (krome toho ze tam
jsou XP) - pokud jste prechazel z FAT na NTFS tak jste snad musel mit
nejaky duvod, nebo to si menite FS jen podle toho ze nejakej vejr napise
ze NTFS je lepsi?

pokud neco poskytuje sluzby navic coz NTFS poskytuje (FS nemuze za to,
ze jej vyuzivate jen z male casti) tak to proste na stejnem stroji
nemuze trvat stejne

FS je pomerne sirokej vyber a je dulezite si umet vybrat a vubec to
nesouvisi s tim jak starej ten FS je - takover starej ReiserFS
spolehlive strci do kapsy nejmodernejsi ext4 na datovem disku treba s
archivem fotek nebo muziky a kterej je teda lepsi, modernejsi proste in?

S pozdravem
Radek Vicek