Jak� filesyst�m na 8GB SSD disk?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 10 14:44:33 CET 2011

Dne 10.12.2011 9:59, HW CNCnet.info napsal(a):
> Prosim vas co to tu je za demagogii?

Tak nevim, jaka demagogie......?  J se jen zeptal na zkusenosti
ostatnich. P. Lukes mi jen potvrdil to co jsem pracne pul dne zjistoval
a na webu nenasel.

> Srovnavate neco naprosto nesrovatelne. Je to asi jako byste tvrdil, ze
> silnicni motocykl je lepsi nez moderni osobni automobil, protoze vas
> take odveze a mnohem rychleji.

  Ne , jen jsem na obyc stroji potreboval WXP .  Je to jeden stroj a
jeden OS na ruznych FS.
Ale zalezi z jakeho uhlu se na to divate. V jiste situaci je opravdu
motorka mnohem lepsi, projedu rychleji tam, kde se s autem nechytam. (
zacpy ve meste? )
Takze to srovnani je primo na miste.
V mem pripade je proste na tech obycejnych osekanych WXP lepsi FAT.
> Naprosto pomijite takove fakty jako bezpecnost a spolehlivost.
Na tom stroji pojede obycejny prehravac mpg souboru a fotek, zadna
bezpecnost neni treba.
A spolehivost diky vyp. swapu  a pouziti SSD snad bude OK.

> Je snad logicke, ze:
>
> zurnalovani
> podpora prav souboru
> komprese
> sifrovani
> diskove kvoty
> pevne a symbolicke linky
>
> ma zcela jiste rezii proti FS ktery nic takoveho neposkytuje.
A jsme u toho.... na tech WXP nic z vyseuvedeneho nepotrebuji. Nebo ja
jsem nekde neco takoveho psal?
Jedine co jsem uvedl, ze na NTFS je to pomale a FAT je sviznejsi. Nic
vic a nic min. Cekal jsem, ze mi nekdo mozna vysvetli proc.....