Jak� filesyst�m na 8GB SSD disk?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 10 09:59:40 CET 2011

Prosim vas co to tu je za demagogii?

Srovnavate neco naprosto nesrovatelne. Je to asi jako byste tvrdil, ze
silnicni motocykl je lepsi nez moderni osobni automobil, protoze vas
take odveze a mnohem rychleji.

Naprosto pomijite takove fakty jako bezpecnost a spolehlivost.

Je snad logicke, ze:

zurnalovani
podpora prav souboru
komprese
sifrovani
diskove kvoty
pevne a symbolicke linky

ma zcela jiste rezii proti FS ktery nic takoveho neposkytuje.

Nevim jake zkusenosti mel otec pana L., ale provozuju produkcni servery
v nonstop rezimu od roku 96 - prvni jely na NT 4.0 - na NTFS a nikdy
zadne problemy nebyly. Je treba si uvedomit ze pred temi 15 lety byl
rozdil mezi diskem/radicem pro server a v tom co bylo bezne na
stanicich. NTFS byl FS pro servery a server pracuje trochu jinak nez
stanice.

NTFS ma jeden zasadni problem a tou je velmi casta fragmentace souboru -
s tim souvisi jeho pomalost, pokud jsou dulezite soubory fragmentovany.

S pozdravem
Radek Vicek