Jak� filesyst�m na 8GB SSD disk?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 10 15:26:01 CET 2011

Dne 10.12.2011 15:09, HW CNCnet.info napsal(a):
> [...]
> nez NTFS), ale i na Vas:
>
> //Měl jsem za to, že NTFS je lepší, modernější, nej......   prostě "in"//
>
> kdyz jsme u tech srovnani - za jistych okolnosti bude mnohem
> vyhodnejsi nemit treba zadny FS neni vubec podminkou pro ukladani
> nejakych dat - pak to bude treba mnohem rychlejsi nez FAT - takze co z
> toho...
>
> o pouziti k cemu to potrebujete jste se nezminoval (krome toho ze tam
> jsou XP) - pokud jste prechazel z FAT na NTFS tak jste snad musel mit
> nejaky duvod, nebo to si menite FS jen podle toho ze nejakej vejr

Jo, v podstate na zaklade toho jsem to udelal. Prisel kolega s diskem,
pripojil ho do tech XP aby tam nalil fotky.  WXP  nevidely. Pak jsem
zjistil, ze ten externi disk je v NTFS. No a kolega povida, proc tam mam
ty XP na archaicky FAT atd....  tak jsem wokna prekopal na NTFS. Jenze
ouha zlenivelo to. A pak dotaz sem.

> pokud neco poskytuje sluzby navic coz NTFS poskytuje (FS nemuze za to,
> ze jej vyuzivate jen z male casti) tak to proste na stejnem stroji
> nemuze trvat stejne .
Ano to chapu, ale pri testech rychlosti zapisu/ cteni jsou pomerne
podstatne rozdily. Konkretne az 30 procent na stejnem zeleze. To jsem
doted netusil a popravde jestli je rezie 30 procent, je to pekna  bida.

> FS je pomerne sirokej vyber a je dulezite si umet vybrat a vubec to
> nesouvisi s tim jak starej ten FS je - takover starej ReiserFS
> spolehlive strci do kapsy nejmodernejsi ext4 na datovem disku treba s
> archivem fotek nebo muziky a kterej je teda lepsi, modernejsi proste in?
Na WXP nemam sanci pouzit asi nic jineho, nez to co nabizi sama instalace.