Zavada mycky AEG Favorit

Pátek Prosinec 2 11:01:02 CET 2011

Abych to trochu vyvazil - mame doma 13 let mycku AEG ÖKO Favorit, funguje stale
spolehlive, myje tak 5x do tydne a porad slape jak zamlada a inkontinenci zatim
netrpi.

Mikrovlnku mame uz 20 let a porad se ani nepropichaly foliove tlacitka, pracku jsme
menili po dvou detech a 8 letech denniho (i vicenasobneho) prani, ale to stale
fungovala, jenze jsme se stehovali a na nove misto se lepe hodila s prednim
plnenim.

Zato domaci pekarnu uz mame za 5 let treti typ. Prvni instance prvniho typu byla
pro totalni rozpad vymenena po par tydnech za jiny kus, za ktery nam po pul roce
pri dalsim rozpadu vratili penize, druha se rozsypala tesne po zaruce a u treti
jsme ted nedavno vymenovali kyblik pro silne osoupani teflonu testem.

David Obdrzalek