Zavada mycky AEG Favorit

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 2 11:29:47 CET 2011

No to je mozna ta sama AEG Eko Favorit Silence Sensorlogic, ale mozna
prosla nejakym katovanim ;-) protoze ta nase je zatim jen 7 let stara.

Jinak i dnesni odpoledne jsem stravil jejim tunenim. Nekde jsem podlozil
plastove lozisko podlozkou (bylo osoupane). Jednu hadici silikonovou
(spojuje plastovou trubku pro horni ostrik s topnym telesem) jsem pro
jistotu stahnul paskama protoze se na muj vkus na jedne strane
nafukovala az moc.

A ted se chystam to prohnat louhem, protoze to co je vevnitr bych nepral
moji zene videt.

Jinak mikrovlnku Daewoo mam z roku 1995 a take bez jedine poskvrny.

Pracka Indesit vydrzela take dve deti a cca 12-13 let s tim, ze nekdy po
tech 7 letech jsem musel proletovat ten regl. Ted mame Bosch tak uvidim
- pere ale lip.

Me jen stve ze by stacilo fakt upravit par detailu a bylo by to
prakticky dokonale.

S pozdravem
Radek Vicek