Zavada mycky AEG Favorit

Zdenek Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Prosinec 2 02:14:39 CET 2011

>jsem sundal bocni stenu protoze tam mizely draty. Cekal jsem nejake rele
>ale nic. Tak nahoru k ridici jednotce. Tu jsem vyndal a zavada byla na
>svete. Vyhorel spoj na noze relatka co to teleso spina:
>
>Takze jsem tam natahnul lankem privod a mycka uz zase topi. Tech vyvodu tam
>ale bylo takhle nacatych vic - vsechno jsem to proletoval poradne cinem.

Ano servisy uctuji vymenu ridici jednotky od 2500-3500 Kc takto to udelali
nasim vymena ridici jednotky vydrzelo to dalsi 2 roky a znova, tak jsem se
nastval
rozebral propajel a rele vymenil kdyby ho nekdo hledal tak tohle je myslim
co jsem tam kupoval.
http://www.gme.cz/rele-s-dc-civkou/rele-nt73-3-cs10-dc12v-0-36-p634-144/#popis
Jinak ten servis nasim sice vymenil tu ridici jednotku, ale dal tam starsi
opravovanou
se stejnou zavadou, takze koupili jednu novou jednotku tu dostal prvni
zakaznik a pak
uz se jen menila a opravoval fakt super, kdyby to alespon pajel nejaky
umelec ale
bylo to fuuuuuuuuj.... Nemam nic proti nahradnim dilum a drahym, ale tohle
je
fakt prasecina....

Zdenek Aster