Zimni gumy (WAS Re: OT: Vysavace, ked to pojde takymto tempom ...)

Středa Srpen 31 15:04:58 CEST 2011

Asi tak. Musím si na to vzpomenout, až zas bude zima a já budu mít na
autě zimní gumy - možná se přistihnu, že jedu jako hazardér ;-)

Pokud jede někdo na letních mnohem opatrněji, tak je to proto, že mu
nic jiného nezbývá, když cítíte, jak auto ukrutně plave, jak hrabe i
na trojku a bojíte se abyste na rovině (!) nesjel do škarpy, tak to
jedete opatrně. Taky jste vedoucím kolony, protože vás dojedou lidi,
kterejm to neplave a nehrabe, předjíždět si ovšem netroufnou nebo to
prostě nejde kvůli protijedoucím. Osobně jsem zažil, když jsem měl
první auto a přišla první zima, na autě byly letní gumy a už byly
trochu sjetý. Od tý doby jsem už měl každou zimu zimní kola.

P.K.