Zimni gumy (WAS Re: OT: Vysavace, ked to pojde takymto tempom ...)

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Středa Srpen 31 14:50:16 CEST 2011

No to muzu rict jedine - moje zkusenost ze silnice tomu neodpovida...

A ad
nehodu za špatných podmínek na neodpovídajícíh gumách, tak by třeba na
něm pojišťovna chtěla regresi

Kdo a jak by to prokazoval? Pojistovna rekne, ze podle nejake tabulky
chmi bylo v praze pod nulou a jak dokazu ze v tom miste, kde jsem
boural, zrovna ne a svitilo sluncko? Uz jsem zazil vselike krouceni
pojistoven a neochotu platit (napr. ze nemam pripojisteni, ktere jsem
mel napsane na smlouve), Nebo to budou resit povinne zaznamniky pocasi
v kazdem aute? ;) Kalendar neni dokonaly, ale je jednoduchy,
jednoznacny a primocary...

KR