Zimni gumy (WAS Re: OT: Vysavace, ked to pojde takymto tempom ...)

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 31 15:17:39 CEST 2011

 31.8.2011, 15:13:36

A jak se prokazuje zavineni nehody v lete ?
Nebo v zime, kdyz vsichni ucastnici maji stejne gumy ?

Z hlediska pneumatik je spise nez teplota rozhodujici stav vozovky,
sucha, mokra, snich, brecka, naledi. A to se da velmi dobre
zdokumentovat fotkou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz