Vyber laminatoru

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Čtvrtek Srpen 25 22:03:10 CEST 2011

>no ja to velmi pozorne a se zajmem sleduju, prubezne "youtubuju" a
>skoro je cas na pokusnou upravu nejake >inkoustovky ..
>treba tiskarna za 1400,-
>http://www.alza.cz/canon-pixma-ip4850-d184437.htm#foto ma i potisk cd
>..
>to by uz bylo uuuuuplne v pohode neco bastlit .. :-).
>tomik.

Ja som začal pôvodne pokusy s atramentovou Lexmarkou, ani nie
najlacnejšou ale veľmi rýchle som ju hodil do kúta a vzal najlacnejšiu
laserovku HP P1006. Ten atrament nedržal poriadne na ničom, na lesklom
papieri sa rozmazával, v pauzáku rozpíjal. Neviem, aké majú skúsenosti
ostatní ale ja by som sa na atramentovú tlačiareň nedával. P.B.