Vyber laminatoru

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Čtvrtek Srpen 25 22:33:30 CEST 2011

Bohuzial asi mas pravdu. To tu bol len povzdych, ze by bola parada strcit
kus plosaka do niecoho (ako lacna tlaciaren) a vyslo by z neho PCB s
ochrannou maskou, ktory by sa mohol priamo hodit do leptadla.

                            Milan  Mlynarčík

-----Original Message-----
From:  Peter Bošnák

>no ja to velmi pozorne a se zajmem sleduju, prubezne "youtubuju" a
>skoro je cas na pokusnou upravu nejake >inkoustovky ..
>treba tiskarna za 1400,-
>http://www.alza.cz/canon-pixma-ip4850-d184437.htm#foto ma i potisk cd
>..
>to by uz bylo uuuuuplne v pohode neco bastlit .. :-).
>tomik.

Ja som začal pôvodne pokusy s atramentovou Lexmarkou, ani nie
najlacnejšou ale veľmi rýchle som ju hodil do kúta a vzal najlacnejšiu
laserovku HP P1006. Ten atrament nedržal poriadne na ničom, na lesklom
papieri sa rozmazával, v pauzáku rozpíjal. Neviem, aké majú skúsenosti
ostatní ale ja by som sa na atramentovú tlačiareň nedával. P.B.

.