RE: Jaky gigabitovy switch?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 25 17:13:07 CEST 2011

Nevidel jsem moc plne Gbit sw s PoE na vsech portech, vetsina ma PoE na nejake podskupine, ta SG200-26P tusim na 12 portech, tedy zdroj je 150W vs 50W rozdil v cene zdroje kdyz hodne tak 20$.
Jeste markantnejsi to je u SG200-08 ten ma externi zdroj a je to 10W vs 50W pri rozdilu ceny 3000Kc (PoE na 4 portech).

Jinak jsem take zvedav zda se neco najde. Kouzelne je jak EU zakazuje zarovky, ale najit sw, ktery ma nejak inteligentne resene napajeni, tedy placnu ve stavu bez prenosu dat 2-3W a ucinnost zdroje v celem rozsahu zatizeni pres 90% je nemozne. viz 38W SG200-24 ktere si to vezne defakto bez rozdilu zda neco prenasite nebo ne.
Kdyz si predstavim, ze mi doma switch rocne sezere tisicovku je to asi vice nez za rok prosvitim v celem baraku :-)

JK

> Poohlizim se po novem sw pro svou sit a nejak nemohu najit nic co by mi vyhovovalo.
> Pozadovane parametry
> -16 az 24 portu  1Gb
> - na 8 (4) portech PoE
> - provedeni bez aktivniho chlazeni
> - minimalni vlastni spotreba
> - akceptovatelna cena do 5000Kc bez DPH

Schvalne pak napiste co jste nakonec vybral. Ja bych rekl ze sehnat PoE
switch bez vetraku nebude snadne, to by musel byt nejaky ktery opravdu
podporuje PoE jen na malo portech, obvykle se ty PoE switche snazi
obslouzit vsechny porty a to pri 16W na port a 24portech vyzaduje zdroj
tak 400W . To bez vetraku nejde.

> Koukal jsme treba na Cisco SG200-26 , bohuzel ma vetrak a i kdyz
> SG200-26 stoji kolem 4000Kc SG200-26P to same s PoE jiz stoji 9000Kc

To je za ten velky zdroj...