Re: OT: Opět Česká pošta - v kombinaci se socialkou

Středa Srpen 17 09:33:45 CEST 2011

2011/8/17 Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>:
> Clovek ktery neumi poslat dopis pres DS nema na urade co delat. Pocitac je
> dnes zaklad skoro ve vsech oborech.
> (Mame v rodine nekolik duchodcu v pokrocilem veku a pocitac jim nedela
> problem a nejsou to lide technickeho typu.)

Jsem si vzpomněl na zavádění jednoho systému u minulýho
zaměstnavatele, jedna z mnoha perliček byla, že ho nemohli používat
přímo pracovníci nákupu - v praxi jeden člověk zadal do systému
položky k objednání, v nákupu si to vytiskli a přepsali do druhýho
systému, tj. toho systému pro objednávání, co už roky používali a z
toho vytiskli objednávku. To byl pokrok ;-)

Pavel Kadečka