OT Smartmobile >=800px

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Duben 28 07:35:23 CEST 2011

Nešel by ten Excel zpřesnit pomocí stylusu?
Zdá se, že jsem dost podcenil spotřebu. Jak dlouho takový mobil může
vydržet prohlížet řekněme PDF při maximálně úsporném režimu tedy,
vypnuty všechny komunikace vyjma GSM(hlasu), zavřeny všechny applikace
běžící v pozadí i v popředí(widgety apod.) a podsvícení displeje na cca
50% resp. dostačující?
Taky by mně ještě zajímalo, zda dokáže jakž takž čitelně zobrazit
ofocenou normovanou A4, jako fotku na šířku jen s vertikálním posouváním.
A poslední :-), fungují ty modernější i jako USB host?
Dík
S pozdravem,
		Miloš Dašek