OT Smartmobile >=800px

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Duben 27 20:32:24 CEST 2011

Na kolik hodin denne?
Da se na tom neco udelat ale ze bych to vymenil za net/notebook to ne.
Hlavni problem je ale pro me dotykova klavesnice na displeji. Resp.
vybral jsem si mobil prave proto, ze mel dotykovou klavesnici a ne
vysouvaci, ale pro praci to nen,i nebot po zobrazeni klavesnice clovek
moc nevidi z dokumentu. Specielne excel je spis porod. 800px s hw
klavesnici by asi byl o dost schudnejsi. Na prohlizeni webu zalezi na
prohlizeci. To co ma v sobe Desire je celkem dobre, "dvojklikem" se
preformatuje text a zvetsi pismo tak ze se cte jen ten text. Dalsim
dvojklikem se zobrazi opet mravenci cela stranka, pres kterou se zas
lip naviguje. Pdf je spis slabsi. Hodne zalezi jestli je to scan
neceho nebo opravdovy text. Office jakz tak az na vyse popsanou
nevyhodu sw klavesnice. Cili to ovladani bych uplne neoddeloval.

PK