OT Smartmobile >=800px

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Duben 29 19:26:44 CEST 2011

Dne 28.4.2011 7:35 "Hfmcons" <hfmcons na gmail.com> napsal(a):

> Nešel by ten Excel zpřesnit pomocí stylusu?

Nevím,nemám stylus.

> Zdá se, že jsem dost podcenil spotřebu. Jak dlouho takový mobil může
vydržet prohlížet řekněme PDF při maximálně úsporném režimu tedy, vypnuty
všechny komunikace vyjma GSM(hlasu), zavřeny všechny applikace běžící v
pozadí i v popředí(widgety apod.) a podsvícení displeje na cca 50% resp.
dostačující?

Když používám celý den meebo, tak ráno seberu z nabíječky a večer je mrtvo.

> Taky by mně ještě zajímalo, zda dokáže jakž takž čitelně zobrazit ofocenou
normovanou A4, jako fotku na šířku jen s vertikálním posouváním.

Myslím že to bude chtít dobrý zrak. Ale nemám po ruce na vyzkoušení.

> A poslední :-), fungují ty modernější i jako USB host?

Pokud vím tak ne. Ale letošní novinky nemám v merku. Umí ale sdílet
připojení z 3g přes WiFi.

PK