RE: Kanálky v koupelně [ bylo Vodostop k Inelsu ]

Jan Kral kral na fortech.cz
Úterý Duben 26 18:51:36 CEST 2011

Po zavreni vody pakovou baterii uletel konec mosazneho kuloveho ventilu, na kterem byla hadice. Nastesti to byl konec az za ventilem, takze sel zavrit a ze se to stalo ve vedlejsi mistnosti, takze slo reagovat rychle. Kdyby to clovek nevedel hned, pripadne bych musel zavirat centralni kohout, tak by to dopadlo dost blbe. Z presne stejnych duvodu tedy uvazuji take o instalaci zavirani vody pri nejakem poruchovem stavu. Uz mam osazeny i vodomer a dokonce i kohout s ovladanim krokovym motorem. Ted zbyva jen osadit driver pro krokovy motor a vymyslet nejakou inteligenci, ktera by se rozhodovala z prutoku vody, zda se nejedna o havarijni stav.

S pozdravem JK