Kanálky v koupelně [ bylo Vodostop k Inelsu ]

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 26 23:25:49 CEST 2011

Pri prestavbe koupelny a kuchyne ( WC) jsem ve spare na dlazdickach ( v
rohu mistnosti ) udelal dve mosazne plosky. Ty jsou svedene do mista kde
je hl. uzaver vody.
Myslenka byla takova, ze "neco" bude vyhodnocovat odpor  mezi temito
kontakty . Pokud to "neco" vyhodnoti , ze  j e neco jinak, melo by to
zavirat hl. uzaver vody do bytu.
Jenomze ani po 8 letech to "neco" nikdo nedodelal. Je pravda, ze zadna
havarie se nekonala, ale predstava, ze je clovek na chalupe a doma mu
prasknul nejakej flexibilni privod k baterii a voda se vesele hrne
je desna. Asi se do toho pustim... :-(
JaKub