Re: Kanálky v koupelně [ bylo Vodostop k Inelsu ]

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Úterý Duben 26 17:02:38 CEST 2011

Dík oběma.
Zatím mi všechno drží, leč zaujala mne myšlenka vypnutí vody při
zaalarmování. Ale stejně by to potřebovalo spíš algoritmus, tak jak to
řeší p. Foldyna. Kočky si zatím vodu nepouští a nesplachují po sobě,
ale na zahradě běží závlaha i když nejsme doma.

Zatím mi jen upadla rychlospojka na hadici, když byla voda zavřená
pistolí a zapomněl jsme zavřít kohout. Vymlelo to jámu cca 20cm
hlubokou. Je fakt že v daném místě pak rostla tráva doslova jak z vody
:-)

Tomáš