OT: Vodostop k Inelsu

Úterý Duben 26 02:40:38 CEST 2011

Pri armu na EZU je ochrana jednoducha , servoventil uzavre hlavni
privod a je vyreseno.
Ostatni povazuji za diskutabilni a spise teoreticke nez prakticky
pouzitelne reseni.
Dovedu si představit stop pokud bude dele nez hodinu nejaky konstantni
prutok, to v bezne domacnosti lze povazovat za havarii, tedy spise
zasekly splachovac nebo tak neco. Stavy vedouci k vytopeni baraku
neodhalite jinak nez detekci vody  na podlaze, ale to musite detekovat
u kazdeho vyvodu atd.
Selze termostat v boileru, voda se ohreje na 90C (pri ktere vypne
ochrana), to vede k vzrustu tlaku a nejslabsi spoj v rozvodu povoli
(zpravidla spoj na trubicce k baterii) a ... z prutoku nelze odlisit
od napousteni vany atd.
Podobne praskly privod k WC,
Kdyz je rec o EZU, mate jiz vybrany nejaky typ z ktereho lze vycist
stav cidel i v beznem provoznim stavu, tedy pri odblokovane EZU?

Martin