OT: Vodostop k Inelsu

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Pondělí Duben 25 23:37:04 CEST 2011

> havarijní situaci. Pokud
> elektromagnetickým
> vodovodního řadu a čerpadlo pro
>

> Jaky  je  projev  havarijniho  stavu  na  prutoku  privodnim
> potrubim? Je to jen
> velikost  prutoku? Takovy stav (zvyseny prutok) ale muze byt
> napr. pri soucasnem
> napousteni  vany (pustene sprse) dohromady s napoustejici
> prackou, mytim nadobi,
> napoustejicim  WC  apod., ne? Resp. jak je mozne takovy
> havarijni stav detekovat
> jen z hodnoty prutoku?
>

> --
> [...]

Dobrý den,

rozhodně nejde jen o absolutní velikost průtoku. Úplně triviální rozhodování
je např. podmínka, že při zaarmované EZS nesmí vůbec odtékat voda
(samozřejmě nesmím současně chtít odložené praní). Další havarijní podmínka
může být trvalý (míněno ve smyslu dlouhého časového intervalu) velmi nízký
odběr (typicky naprasklá hadička k přívodu WC, protékající splachovač,
prasklé šroubení u myčky nebo pračky - toto není žádné sci-fi, všechno už
jsem zažil :-). Na další kombinace prúserových stavů určitě ještě přijdu :-)
Ono to vypadá jako blbost, ale jen malování u sousedů a výměna vzdutých
podlah by mi takový vodostop zaplatila po prvním průseru... Takže bych měl
už nejmíň na 3 nebo 4 :-D

JF