OT: - co se sjezdovými lyžemi starého typu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Duben 24 23:04:03 CEST 2011

Dne 24.4.2011 22:37, Josef Dvořáček - José napsal(a):
> No, ono se tu pletou dva zpusoby jizdy.. Smykany oblouk - tak se
> jezdilo na rovnych lyzich - a ten jde na carvingovych lyzich lepe -
Urcite ne v mem pripade. To same dojizdeni  a brzdeni smykamim po hrane
mi s carvingovými lyžemi slo podstatne hur , nez s klasickymi rovnymi.
> vetsina rekreacnich jezdcu jezdi takto nadale i na carvingovych
> lyzich. A jde jim to lepe, protoze je zakrivene lyze do oblouku navedou.
To je to co mi vadi, kdyz chci udelat okamzitou "otocku" a smyknout
ciste na hrane, jde mi to proste s carvingovymi lyzemi hur.
Ale jak pisu asi muj problem. Proste jsem odkojenej na slajzkach. Jednou
jsem vyzkousel z pujcovny ty slavne carvingove lyze a po jednom sjezdu
jsem je zas vratil....