<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#ffffff">
    Dne 24.4.2011 22:37, Josef Dvořáček - José napsal(a):
    <blockquote
      cite="mid:BANLkTi=MRfKLvdD1amd6_YM=2+qrtYxh7g@mail.gmail.com"
      type="cite">No, ono se tu pletou dva zpusoby jizdy.. Smykany
      oblouk - tak se jezdilo na rovnych lyzich - a ten jde na
      carvingovych lyzich lepe -</blockquote>
    Urcite ne v mem pripade. To same dojizdeni  a brzdeni smykamim po
    hrane mi s carvingovými lyžemi slo podstatne hur , nez s klasickymi
    rovnymi. <br>
    <blockquote
      cite="mid:BANLkTi=MRfKLvdD1amd6_YM=2+qrtYxh7g@mail.gmail.com"
      type="cite"> vetsina rekreacnich jezdcu jezdi takto nadale i na
      carvingovych lyzich. A jde jim to lepe, protoze je zakrivene lyze
      do oblouku navedou.<br>
    </blockquote>
    To je to co mi vadi, kdyz chci udelat okamzitou "otocku" a smyknout
    ciste na hrane, jde mi to proste s carvingovymi lyzemi hur. <br>
    Ale jak pisu asi muj problem. Proste jsem odkojenej na slajzkach.
    Jednou jsem vyzkousel z pujcovny ty slavne carvingove lyze a po
    jednom sjezdu jsem je zas vratil....<br>
    <blockquote
      cite="mid:BANLkTi=MRfKLvdD1amd6_YM=2+qrtYxh7g@mail.gmail.com"
      type="cite">
      <br>
      A druhym zpusobem je carving - to je jizda po hranach lyzi - napr
      zde: <a moz-do-not-send="true"
        href="http://www.youtube.com/watch?v=LtMHcLgUFo4&amp;feature=related"
        target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=LtMHcLgUFo4&amp;feature=related</a>
      - prvnich 30 sec preskocte, to tam mluvi nejaky hlasatel ci co..
      Diky tomu ze nesmykate, neztracite rychlost, naopak v obloucich
      zrychlite :-) Nutno zkusit.<br>
      <br>
      Takze nejen pro "novacky" ale hlavne pro pokrocile jezdce je
      carving prinosem ;-)<br>
      <br>
      jose<br>
      <br>
      <br>
      2011/4/24 Kuba Jan &lt;<a moz-do-not-send="true"
        href="mailto:honza.kuba@gmail.com" target="_blank">honza.kuba@gmail.com</a>&gt;:<br>
      &gt; Jo, když kupuji lyže, tak s co největším poloměrem tak, aby
      se co nejvíce<br>
      &gt; přiblížily těm starým rovným šlajzkám, na kterých jsem
      začínal.<br>
      &gt;  Jsem zvyklý v koncích  obloučků "dosmýkávat" po hraně tak
      jak jsem se to<br>
      &gt; kdysi naučil... a u "curvingových" lyží s tím mám potíže.<br>
      &gt; Ale netvrdím, že pro nováčky není ten curving přínosem...<br>
      &gt; JaKub<br>
      &gt;<br>
      &gt; Dne 24.4.2011 22:16, Kručinský Ladislav napsal(a):<br>
      &gt;&gt;<br>
      &gt;&gt; Ještě bych doplnil kolegu Sudovce - pro člověka který byl
      zvyklý jezdit<br>
      &gt;&gt; přívratné smyky je přechod z rovných na carvingy asi jako
      si přesednout z<br>
      &gt;&gt; manuální převodovky na dobrý automat. Na upravených
      svazích je to na carvech<br>
      &gt;&gt; požitek, točí se totiž jenom přenášením váhy a lehkým
      přikloněním vnější<br>
      &gt;&gt; nohy ke svahu, jde to nádherně a je to tanec právě proto,
      že carvová lyže<br>
      &gt;&gt; jakmile se prohne (tím přikloněním)  tak vytvoří oblouk
      který točí - nesmýká<br>
      &gt;&gt; se ale řeže oblouk a to je důležité. Než jste se naučil
      na rovných lyžích<br>
      &gt;&gt; dělat oblouk tak aby řezal a nesmýkal se, stálo to hodně
      cviku, tady to máte<br>
      &gt;&gt; zadarmo.<br>
      &gt;&gt; Obrovská nevýhoda carvových lyží je, že ve vyšších
      rychlostech na hladkých<br>
      &gt;&gt; površích nedrží směr - bývají výrazně kratší než se
      kupovaly ty rovné a když<br>
      &gt;&gt; jde o to jet rovně ve vyšší rychlosti musíte mít sílu v
      nohách a nechytit<br>
      &gt;&gt; hranou žádnou nerovnost, jinak vás to rozhodí a končíte v
      kotrmelcích.<br>
      &gt;&gt; V hlubokém sněhu jsem nepozoroval žádný výrazný rozdíl,
      který by hovořil<br>
      &gt;&gt; ve prospěch carvů. Ale jsem spíše ta stará škola takže
      jsem zvyklý točit<br>
      &gt;&gt; přívratné oblouky a v hlubokém sněhu se nic výrazně
      jiného dělat nedá.<br>
      &gt;&gt; Zajímalo by mně, zda máte stejné zkušenosti.<br>
      &gt;<br>
      &gt; _______________________________________________<br>
      &gt; HW-list mailing list  -  sponsored by <a
        moz-do-not-send="true" href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
      &gt; <a moz-do-not-send="true" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz"
        target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
      &gt; <a moz-do-not-send="true"
        href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
        target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
      &gt;<br>
      <br>
      <br>
      <pre wrap="">
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>