Re: OT: - co se sjezdovými lyžemi starého typu

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Neděle Duben 24 22:58:54 CEST 2011

>Obrovská nevýhoda carvových lyží je, že ve vyšších rychlostech na hladkých
>površích nedrží směr - bývají výrazně kratší než se kupovaly ty >rovné a
>když jde o to jet rovně ve vyšší rychlosti musíte mít sílu v nohách a
>nechytit hranou žádnou nerovnost, jinak vás to rozhodí a končíte v

Uz druhy rok se snazim na ty vykrojeny lyze zvyknout na vleku a nedari se mi
to. Rovny drzi smer, tyto musim drzet nohama a jsem na konci vleku totalne
vyrizeny :(  mate nekdo podobnou zkusenost ?

Ondra