Tepelne izolacny material na potrubia

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 12 01:36:06 CEST 2011

 12.4.2011, 1:18:12

Asi nejbeznejsi izolace na potrubi je to sedive - penovy PE.
Mechanicky je to meke, ale ostatni vlastnosti jsou celkem dobre.
Prirozene, i na penovy PE muzete dat jako vnejsi vrstvu plech nebo
plast, ale jako chodnik to vhodne nebude.
To oplechovavani je ale vetsinou dost pracne a narocne na remeslnou
zrucnost, zvlast pokud jsou na potruby nejake ohyby.
Vaty, jsou ruzne, skelne (silne nedoporucuji), mineralni, struskove
nebo cedicove, ci ruzne eko - to muze byt treba ovci vlna.
Ale ani ty vetsinou nejsou prilis pevne. Pokud vam jde o pevnost, pak
z klasickych materialu penovy PUR, dalaji se vhodne tvarovky a pri
trochu vetsim odebranem mnozstvi si muzete i porucit jakou maji mit
hustotu, tim i pevnost a tepelny odpor.
Na korozi bych asi vyzral tak, ze bych trubicku oddelil od koaxu, bud
silikonovou buzirkou na trubicce, nebo nalepenim tenkeho pasku
silikonove gumy na koax. Dokonce se tim mozna i zlepsi prestup tepla.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz