Tepelne izolacny material na potrubia

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Úterý Duben 12 09:40:32 CEST 2011

Neviem dlzku kabla a ani pozadovany rozsah teplot, ale nedalo by sa
pouzit suosy vymenik - teda
kabel natiahnut/zafuknut do nejakej umelej trubky vhodneho priemeru
a priestor medzi kablom a rurkou vyplnit nejakym teplonosnym mediom
( voda, alebo nieco ine, podla teploty)...,
alebo to rozdelit na sekcie a vstupy/vystupy teplonosneho media urobit
kazdych x metrov.

Rurky by mohli byt na podlahove kurenie, alebo vodarske PP, pripadne PET.
V Pripade CERN-u a jeho vykonov VF mozno kanalizacne s priemerom
niekolko desiatok cm ;-)))

udrzanie 0.1 stupna na celej dlzke bude celkom oriesok, ak je ten kabel
dlhsi ako niekolko desiatok cm.

Dodo
-