Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 11 13:35:44 CEST 2011

>tu je pracovna verzia IQ modulu s AD9854. Referenciu pre komparator som
>dotiahol z DA prevodnika procesora a Q kanal je normalne vyvedeny.
>Treba trochu zmenit ovladaci software, inak je to kompatibilne s
>predchadzajucou verziou.

Pekne. Tie zlte drahy sa budu tahat drotom? ;-)

>Idem sa pozret ci je realizovatelne riesenie pouzitie pasmovo
>priepustneho filtra namiesto dolno priepustneho a vyuzitie vyssieho
>modu. To by bez modifikacie pokrylo aj amaterske pasma.

To co znamena? Neobmedzi sa tym pouzitelnost pre nizsie frekvencie? To by sa to potom nejako prepinalo?

---

Este k tomu mojmu navrhu nahradit ovladaciu dosku jednoduchou doskou s '595, za oddelenie by sa mohlo dat aj FT232R v bit-bangovom mode a USB B konektor (co by sa osadzovalo len podla potreby alebo by to bolo cez jumpery). Tym padom by sa cela zostava dala pouzit aj z PC cez USB bez akehokolvek dalsieho programovania na strane DDS.

wek