Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pondělí Duben 11 14:06:08 CEST 2011

 Dobry den,

ak to ma mat na vystupe 440-450 MHz, tak to ani netreba pretaktovat, teoreticky staci pouzit iny rekonstrukcny filter, napr. na druhu alebo tretiu harmonicku. Samozrejme by potom DDS nesla od 0Hz do 400MHz, ale rozsah by bol od 400MHz do 800MHz.

Richard Kaliciak