TOTAL OT: Vzdělání a budoucnost

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Duben 11 10:55:42 CEST 2011

Tak ja se priznam. Devet let po skole a idealni jsem odvodil (z fleku jsem ho nenapsal ani na VS), na realny bych se musel
zacit myslet a to jsem liny (akutni Lenora:-). Od skoly jsem to nevidel. Mozna ze si to nekdy cvicne spocitam, az budu na
neco cekat a budu mit pri sobe tusku a papir (docela me bavi nechapajici pohledy lidi, kdyz treba v cekarne u lekare se
zvedave divaji co to vlasne cmaram :-D

Tohle zde zvladne asi vetsina.

ced